18 november 2014

Skulle haft en tv i sovrummet

Hur ofta har jag inte tänkt det? Som nu när Leah fått en idé om att hon inte vågar vara ensam på övervåningen när hon ska somna. Hur gött hade det inte varit om vi haft en tv i sovrummet då? Alldeles jättegött hade det varit:-)

Det är ofta jag missar tvprogram för jag känner att jag behöver komma i säng. Då hade det också varit så skönt om vi haft en tv i sovrummet. Tänk och bara få bädda ner sig i sängen och slökolla på det man vill se och skulle man somna ligger man redan på rätt ställe. Dator i sängen är bara bökigt och kolla på telefonen gör jag heller aldrig. Nej en tv vore perfekt! Det får det nog bli någon gång. Kanske passa på när det är mellandagsrea sen, smålänning som jag är:-)

Förövrigt så här roligt har jag det sittande på golvet i sovrummet (utan tv) i väntan på att Leah ska slå igen sina blå.

//Sofie

Inga kommentarer: