01 november 2014

Vilken klänning ska jag ha?

Ikväll väntas middag och utgång! Blev lite halvspontant sådär så det ska bli superkul! Det bästa är ju att typ alla kan för ovanlighetens skull. Brukar alltid vara någons jobbhelg eller att någon är iväg på annat men ikväll så blir det av!:-)

Blir jag, Emelie, Maria, Malin, Tina, Micaela och Elin. Ska ses hemma hos Emelie först för lite mat, prat och dricka för att sen åka in mot stan.

Har dock beslutsångest för vilken klänning jag ska ha! Skor blir mina fina Jeffrey Campbell men klänning är svårare. Står nog mellan dessa två. Tror jag. Åhh jag kommer väl bestämma mig i sista sekund innan jag måste åka. Som vanligt:-)

Har annars försök fixa till min extrema utväxt. Gick sådär. Eller det blev bättre än vad jag trodde men ja jag är inte helt nöjd med resultatet. Därför jag sista åren alltid gått till frisören när det kommer till att snygga till färgen i håret. Blir aldrig bra när jag ska ge mig på och göra det själv. Men idag hade nöden ingen lag!

Plocka undan i datarummet också så snart ska renovering där sättas igång. ÄNTLIGEN! Målet är att det ska bli klart innan jul. Men vi får väl se. Skönt att det är påbörjat i alla fall. Sakta men säkert så:-)

Mina barn bråkar visst så jag får ta och sluta blogga. Ha en fin fin lördag nu alla!

//Sofie

Inga kommentarer: