13 november 2014

Torsdag den 13 november 2014

Är snart över. Min dag har bestått av jobb men jag slutade skapligt så det var skönt. Passade på att ta med Hugo till frisören så han är nu också nyklippt och fin. Bara föräldrarna kvar sen är vi snygga i håret hela familjen:-)

Hunnit med att träna även idag. Blev en timmes hårdkörning för magen och ryggen. Benen känns faktiskt bättre idag! Fortfarande lite träningsvärk men nu har den gått ner till en mer normal nivå. Min lille träningskompis var ju på gymmet idag med så det var extra kul att träna idag:-)

Ikväll så har jag träffat Noomi en sväng. Vi tog oss en promenad runt stan och pratade av oss. Riktigt skönt!

Nu ska jag ta och förbereda mig för natten. Imorgon ska det upp tidigt igen men sen tar vi helg! :-)

//Sofie

Inga kommentarer: