10 november 2014

Trötta ben

Var och tränade förut och körde ben och rumpa. Jag var så trött i benen efteråt att det var jobbigt att trycka ner kopplingen i bilen när jag skulle köra hem. Blir spännande att se hur morgondagen blir när det redan tar emot i benen. 

Annars har det jobbats idag. Jobbar dag imorgon också så kvällen lär inte bli så sen för min del. 

Hade så mycket energi när jag kom hem från jobbet. Städade av det värsta här hemma och satte mig och sydde i ett par knappar i några kläder som jag tänkt göra länge men som aldrig blivit av. Förutom det har jag tömt mobil och kamera på bilder och det tog några timmar. Men nu är det gjort!

Jag har lyckats komma på ett par julklappar med som jag egentligen skulle vilja börja med redan nu men det får va för idag. Är ju faktisk ett tag kvar innan tomten kommer:-) 

Ska gå upp en sväng och hjälpa Pontus på övervåningen med att leka assistent när han sätter upp skivorna på väggarna:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: