26 november 2014

Hitta Nemo premiär!

Japp jag erkänner, jag har aldrig sett "Hitta Nemo". Men det ska Leah och jag råda bot på. Hugo följde med en kompis hem efter skolan (så stor han är!) så vi är själva hemma. Passar på att ha lite mor och dotter tid och Leah bestämde att vi skulle se på film. Bara och lyda:-)

Jobbade kort dag idag. Hann även med att köra ett pass på gymmet då jag hade en så lång rast (egentligen ett helt värdelöst jobbpass. Lång rast och sluta tidigt ger ju inte många timmars jobb men men). Hade inte tränat på 5 dagar så skönt att vara igång igen. Tiden räcker inte alltid till för att hinna träna men jag försöker verkligen prioriterar träningen men ibland går det helt enkelt inte. Men idag gick det!:-)

Senare ikväll ska jag iväg och se LHC möta Leksand med pappa och Erik. Kul då det var ett tag sedan sist jag var på en match.

Men nu ska jag ägna mig åt filmen som precis ska till och börja!:-)

//Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har heller aldrig sett hitta Nemo��//emme

Hannah sa...

Jag älskar Hitta Nemo! Den lilla bläckfisken är så söt "åh, nu bläcka jag på mig..." :D