24 november 2014

Gårdagen

Al Pitcher var sååå bra igår! Jag hade på allvar ont i magen när jag vaknade imorse. Så bra var det:-) Åh skulle verkligen vilja gå på stand up oftare! Helt underbart att bara få sitta och skratta i 90 minuter. Det behöver man verkligen få göra titt som tätt! Och den här gången kom vi i tid så slapp bli mobboffer under hela showen:-)

Innan showen började var vi som sagt på en pub som låg i närheten och hade det bra. God dricka och god mat serverades där. Jag tog fish and chips och den var bland den bästa jag ätit! Synd bara att jag inte var så hungrig men vad gjorde det jag hade ju Pontus med mig:-)

Idag efter vi ätit god hotellfrukost och gjort oss klara för en sväng på stan innan hemfärd så upptäckte vi att det både spöregnade och tokblåste. Vi letade istället upp ett köpcentrum som vi spenderade lite tid innan vi pkte hemåt. Pontus hittade ett par skor han slog till på och köpte (kors i taket) och sen blev det varsina vantar handlade till barnen. Var ju fel dag att shoppa på lönen kommer ju in på kontot först imorgon:-) Men det var väldigt lite folk i affärerna så det var ju positivt.

Mysigt att komma hem till barnen igen. Mamma har varit snäll och varit barnvakt när vi varit iväg. Det tackar vi för♥

//Sofie

Inga kommentarer: