25 oktober 2018

Bihålor på bättringsväg

Idag öppnade jag på jobbet så det blev en tidig start på dagen. Så himla trött jag har varit. Fast i och med att jag började tidigt så slutade jag ju tidigt. Så när jag kom hem la jag mig på soffan och slumrade till en stund innan Hugo och Leah kom hem med skolbussen. 

Skulle ha tagit mig en löprunda idag var tanken men kände inte för att ge mig ut i kylan och blåsten. Mina bihålor känns verkligen så mycket bättre nu. Det vände typ efter min eftermiddagslur då jag vaknade riktigt pigg i kroppen. En underbar känsla då det var alldeles för längesen sist jag upplevde den. Så jag ville inte riskera något med att ge mig ut och springa idag. Ska åka och ta ett morgonpass på gymmet imorgon istället. Det går ju att springa där med:-) 

Nu ska jag ta kväll här hemma. Duscha kroppen varm och hoppa i en pyjamas. Bästa stunden på kvällen:-) 

//Sofie 

Inga kommentarer: