29 oktober 2018

Ett hejdundrande kalas

Vi var och firade Pontus morbror Patrik igår som fyllt 50 år. Det var ett trevligt kalas med både tacos och glass till kaffet, uppträdande och massa musik.


Jag passade på och invigde en av klänningarna jag köpte när jag var i Gdansk förra helgen.


Det blev även presentöppning!


Vi hade köpte en Lasse Stefans jacka som Putte blev väldigt glad över. Det är så kul när man lyckas ge bort riktigt bra presenter!


Jimmy och alla barnen tog sig en sväng om till musiken.


Hade en så trevlig eftermiddag på kalaset. Mycket skratt och väldigt trevligt sällskap.

Det fanns även en bar där man kunde köpa dricka om man ville. Hugo han tog sig en öl (alkoholfri). Är det fest så är det:-)


Tror dock inte att han egentligen tyckte den var så god men det ville han inte erkänna.


Jag tillsammans födelsedagsbarnet!

tackar så mycket för att vi fick komma. Det var jättekul!

Så kul att när vi kom hem däckade jag i soffan och somnade som en stock. Det är inte bara småbarn som har svårt när klockan ställs om till vintertid även jag har det. Somnade tidigt igår och vaknade tidigt idag... Får försöka hålla mig vaken längre ikväll.

//Sofie 

Inga kommentarer: