24 oktober 2018

Godmorgon mitt i veckan!

Igår var jag så trött! Jag slutade sent och kom hem sent. Åt middag och la mig på soffan och somnade. Vaknade ett par timmar senare och gick då bara upp och la mig. Hugo hade innebandyträning som han var iväg på när jag kom hem. Tror knappt jag såg honom igår då jag somnade på en gång.

Så jag har sovit många timmar inatt. Och det kändes skönt! Känner mig faktiskt aningens bättre idag. Hoppas att den känslan får hålla i sig.

Jag är så sugen på att åka och träna men jag ska hålla på det. Jag vill inte få något backslag och jag blir sämre. Se hur jag känner mig imorgon. Annars får jag ta ett par träningspass i helgen.



Hoppas bara jag får må bättre nu. Har inga krav på att må bra, men bättre iallafall vore rätt skönt så jag orkar med alla delarna i livet igen. 

//Sofie 




Inga kommentarer: