19 april 2024

Leah 14 år

Igår var det ingen vanlig dag för det var allas vår Leahs 14 årsdag, hurra hurra hurra! 


Det blev såklart skönsång och frukost på sängen! 


Även presenter gavs men bara en då födelsedagsbarnet ville ha resten efter skolan/på kvällen sen. 


När Leah föddes var det strålande sol och vackert vårväder. I år:


Snö! Det vräkte ner snö som slog mot en i ansiktet bara man stack näsan utanför dörren. 


Fram med mössa och vantar igen... Den här våren kan ju gå och ta sig någonstans. 

Jag hade till och stoppat undan den här jäkeln men den fick komma fram igen den också. Den hör vintern började tidigt och håller sig krampaktigt kvar. 


Slutat lite tidigare från jobbet gör att hinna till polisen för att hämta ut mitt pass som legat där alldeles förlänge. Fick stå i kö i en mindre evighet men till sist så fick jag mitt efterlängtade pass! 


Såg exakt lika hemsk ut på bilden som jag kom ihåg. 


Tog bild till tjänstekortet på jobbet som jag fick häromdagen. Lika illa den bilden. Mitt hopp står till körkortet. Fick hem papper om att det är dags och förnya. Undra om jag kan lyckas få till en ändå okej bild till körkortet? Tveksamt. 


Var även och fick naglarna fixade innan jag åkte hem. Där blev det tacos som Leah valt och sen åts det glass framför Frölunda-Skellefteå matchen. 


Tror Leah var rätt nöjd med sin födelsedag (trots vädret). 



//Sofie 

Inga kommentarer: