02 april 2024

Påskdagen 2024

Den här påskdagen spenderades mestadels I liggande läge för min del. Som genomförkyld så hade ingen erngi eller ork till något annat.


Dagens stora händelse var nör jag åkte in till stan för att hämta ut ett paket (Pontus födelsedagspresent) och handla mat. Annars hände inte mycket alls. 


Fick upp kollage av bilder som minne i telefonen. Urval av alla mina x-antal selfie bilder från gymmet. 


Fy fan vad jag längtar efter att må bra igen. Kunna träna som vanligt, kunna gå i mina klänningar och högklackade skor etc. Känns som jag varit sjuk hela 2024. Det är inte många dagar jag känt mig helt pigg och det börjar ta på psyket. Ska till kiropraktorn igen nästa vecka och hoppas på att det verkligen på något positivt efter det besöket. 


Så fort jag nyser eller hostar så är det som någon sticker in en kniv i ryggen på mig. Har haft det så här i alldeles för många veckor nu. Hoppas bara jag blir bra från förkylningen också. Orkar inte med ännu ett inställt kiropraktorbesök pga förkylning. 



//Sofie

Inga kommentarer: