27 oktober 2020

En mörk och trist måndag

Det var så mörk, grått och regnigt igår. Ingen toppen måndag kanske. Efter jobbet var det som om någon drog ur proppen och all min energi försvann i ett nafs.


Hamnade i soffan framför tv:n och där satt jag ett bra tag. Tillsist fick jag lite energi i kroppen och tog tag i tvätten och renbäddning av sängarna. Annars så blev det inte så mycket gjort igår. Känner mig lite småförkyld. Som att det kanske är något som ligger och lurar där bak i kroppen. Vill absolut inte bli sjuk! 


För första gången den här året har vi ju något inplanerat som vi ska åka i väg på så då vill jag vara frisk! På fredag har vi bokat in dejt med Jennie och Erik plus barn. Vi ska ses i Örebro, gå på äventyrsbad, äta på restaurang och bo på hotell. Så jag hoppas den här känslan av förkylning försvinner lila snabbt som den uppstod. 


//Sofie 

Inga kommentarer: