26 oktober 2020

Hej vintertid!

Så var klockan omställd igen till vintertid. För min del får vi gärna ha sommartid året runt. Heller lite längre ljust på eftermiddagen än morgonen tycker ju jag.


Leah hade innebandyträning som vanligt så jag tog mig iväg till gymmet och körde ett träningspass jag också. 



I och med att vi vred tillbaka klockan igår kändes det som jag hann med så mycket mer. Städade, tvättade och grejade. Leah hade kusin Emme på besök hela dagen som även sov över. Framåt eftermiddagen fick vi besök av mamma och pappa en sväng.

Vi höll även på att frosta av frysboxen i källaren igår så jag passade på att ta tillvara på lite bär vi hade där. Bakade lite gott som vi sen bjöd till på eftermiddagsfika.


Man måste ju göra vad man kan för att liva upp en grå söndag i oktober.

Hade en väldigt lugn söndagskväll sen. Såg ikapp de sista avsnitten av "Född 2010" så nu har vi sett alla som hittills har släppts. 

Nu kör vi höstlovsvecka! 

//Sofie 


Inga kommentarer: