28 augusti 2022

Friday!

 

Fredag! Och det blev ett träningspass innan jobbet. Så skönt men vanliga rutiner igen. Gud vilken rutinmänniska jag är ändå. Fast det är kanske de flesta? 


I fredags körde jag en ovanlig kombo för att vara jag. Tyckte klänningen kändes lite kort så körde med cykelbrallor under. Det är något jag aldrig brukar ha. Trivs inte riktigt i det. Känner mig som ett förskolebarn? Men det är ju rätt praktiskt och tycker inte det ser konstigt ut när andra klär sig så. Men har jag klänning på sommaren vill jag ha bara klänning. Jag använder ju klänning året runt och kyligare årstiderna kör jag alltid med strumpbyxor. Så när det är varmt ute vill jag väl slippa allt sånt och bara ha klänning eller nåt. 


Efter jobb och skola och allt så kände jag mig helt slut. Igen. Den där jädra förkylningen spökar fram och tillbaka verkligen. 


Leah var iväg hos en kompis och vi andra bakade pizza till kvällens middag. 


Började kolla på en så rolig serie, "The Cleaner" med Greg Davids. Finns på c-more! Ett tips om man vill se något kul. 


//Sofie 


Inga kommentarer: