01 augusti 2022

Träning, pyjamas och grillkväll!

 

Äntligen blev det ett gympass igen. Så skönt att vara tillbaka till vanliga rutiner igen. Eller nästan i alla fall. Det blir lite som det blir när man fortfarande har semester och är ledig. Men hinns det men så kläms ett pass på gymmet in. 

Efter att jag varit och tränat så drog jag till Willys och handlade inför helgen och dess kalas. Fy fan så dyrt det ör att handla mat nu för tiden. Tycker det ökat i pris bara sen sist jag handlade. Man får tänka till innan man lägger ner saker i kundvagnen. Tyvärr tycker jag det är lite tråkigt då jag ofta försöker välja ekologiskt men nu när det är så dyrt blir det inte alls lika ofta.  


Efter träning, mathandling, och duschning så tog jag med Leah in till stan en sväng för att kika lite på loppisarna i stan. Det var alldeles för längesen sist! Tyvärr var inte alla öppna idag. Det är ju tyvärr så med loppisar att de har ju lite varierande öppettider. 


Men jag fyndande mig en pyjamas med solrosor på inne på rean på Lindex. Mycket nöjd över den! 

På kvällen sen var vi bjudna till Cissi och Martin på grillkväll. Mycket trevligt! Vi satt ute till efter 24-tiden. Då började det bli rätt kallt även att jag hade filt om benen. Så kul att ses och massa gott att äta. 

Somnade som en stock när vi kom hem sen. Jag är ju inte den som är uppe så sent i vanliga fall men att sitta uppe en sommarkväll och tjöta med vänner inpå småtimmarna är bland det bästa. 


//Sofie 


Inga kommentarer: