23 augusti 2022

Tråkmåndag

Jodå jag vaknade upp piggare igår morse. Inte helt felfri men vem är det?😜 Så jag tog mig iväg till jobbet vilket var rätt skönt. Känns som det inte var längesen jag var sjuk och det var det ju inte. Bara några veckor sen som  jag käkade penicillin för örat. 


Efter jobbet lekte jag skolskjuts och hämtade hem mina barn. De skulle få vänta över en timme på skolbussen så jag kände att jag kunde åka å hämta dem. 


Käkade mellis och la mig på soffan när jag kom hem. Då kändes det som om all energi bara gick ur mig. Så trött och seg efter dagen! 


Ja det blev inte så mycket gjort för min del den här eftermiddagen/kvällen. Leah och Pontus fixade middagen så jag skjutsade Hugo till hans fotbollsträning. Stannade även på Lidl och köpte med mig lite frukt och mjölk hem. Sånt där som allt tar slut och behöver fyllas på. 


Ja det var väl min tråkmåndag det. Inte ens en endaste bild togs den här dagen. 



//Sofie 

Inga kommentarer: