09 juni 2023

En pet flaska och domningarn

 

I onsdags kväll blev det ett kvällsbad. Det var så varmt så det behövdes verkligen. Ebbe är så seg på dagarna när det är så här varmt så det blir inga långa promenader då. Får istället rasta av honom med att köra apport i vattnet. Han är helt galen och älskar det. 


Kasta pinnar är helt värdelöst då Ebbe bara tuggar sönder dem. Kom på att till Poker kastade vi alltid en PET-flaska fylld med lite vatten. Sån perfekt vattenleksak! Att det skulle ta 6 år med Ebbe innan jag kom på det... 


Höll på att få panik natten till i onsdags. Min vänstra hand har varit bra sen jag opererade den. Har inte haft några domningar alls, men vet ni? De senaste nätterna har jag vaknat av just det! Flera gånger dessutom. Inte lika illa som tidigare men ändå... Jag orkar inte! Sen är ju höger sidan som den är så känns som jag kommer få leva med mina domningar. 


För även när jag var och tränade på morgonen kände jag av domningarna. Lite halvt frustrerande sådär. 


Måste ringa ortopeden och höra vad de säger om det. Kanske bara är något tillfälligt? 



//Sofie 

Inga kommentarer: