19 januari 2012

Äggen kokar

Väntar på att frukosten ska bli klar. Äggen kokar för fullt på spisen.

Blev och simma igår sen. Gick riktigt bra ändå haha. Det är lite läskigt med simning tycker jag för man kan ligga där i bassängen och simma i en och en halv timme utan att känna sig trött men sen när man går upp. Jag tror inte någon annan träning ger den enormt trötta tunga känslan i kroppen som smining. Då märks det att varenda del har jobbat.

Tyvärr verkade min rygg inte tycka om det. Fan säger jag bara hatar att ha ont i ryggen. Jag kände inget undertiden jag simmade men när jag klev upp ur bassängen hade jag så jävla ont rent ut sagt. Funderar på att springa på imorgon istället och se om det är mildare för ryggen.

Nu ska jag äta mina ägg innan barnen vaknar. Då är det full speed till dagis och jobb:)

//Sofie


Inga kommentarer: