19 januari 2012

Annars då?

Så mår jag skit. Hela kroppen känns helt tung och hela huvudet fullt av snor. Har väl åkt på det Leah hade. Eller det som alla haft på jobbet. Där har ju både personal och brukare varit sjuka om varandra. Skulle ju följt med på Hockey ikväll men efter en hel dag på jobbet och med denna förkylning som skippar jag det. Tyvärr.

Var längesen nu (känns det som) jag var på hockey och nu verkar ju den dåliga trenden för LHC vänt så det skulle varit roligt och se dem vinna ikväll men nej. Ska jag ha en chans som jag orkar jobba i morgon så...

Barnen och Pontus ska åka och hälsa på hans föräldrar när sen när han kommer hem. Det ser jag fram emot.

Nu ska jag ta hand om mina skrikande barn och sen så ska jag vila!

//Sofie


1 kommentar:

Hannah sa...

Men typiskt, jag ska på matchen ikväll!