29 januari 2012

Snart blir det jobb...

Vill inte! Det suger verkligen att börja sin jobb vecka på söndagskvällar. Men men snart sitter jag här utan jobb så jag ska inte klaga för mycket..

Här hemma har det gått i ett. Som alltid. Kom hem och sen har vi grejat förfullt. Skulle ju få in skåpet jag köpte och det innebar även lite ommöblering av andra möbler. En sak leder alltid till en massa annat jobb:) Per var snll och kom över och hjälpte till och bära lite möbler. Snällt!

Barnen sover nu och jag ska hoppa in i duschen för att åka och jobba som sagt.

Leah älskar och gå och prova mina smycken. Tur att det inte är några dyrbara juveler  som man äger:) . I bakgrunden ser ni hur vår tapet ser har blivit i hallen. Jävla katt. Och sambo för Pontus är faktiskt också skyldig till verket.. 
//Sofie

Inga kommentarer: