17 januari 2012

Tisdag idag

Det var någon som sa att denna veckan är den tristaste veckan på hela året. Fattigt och mörkt skulle man väl kunna sammanfatta det. Och jag håller med.

Åhh vilken peppande inledning haha:-)


Är på jobbet och har en lugn stund.


Måste berätta om hur klok min son är. Hugo han är en riktigt funderare...han kan sitta tyst länge i soffan och tänka och sen berättar han om vad han kommit på.


Igår var en sån dag när Hugo satt i soffan och funderade. Sen säger han: Zeb han ska bli som jag! Jaha svarar jag. Stor menar du? Hugo: Nej han ska ju bli storebror. Sen blir han tyst en liten stund innan han tillägger: men inte till Leah...hon är min lillasyster.


Stämmer ju väldigt bra.


Nu ska jag jobba. Kan ju vara bra och göra det också:-)


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer: