12 januari 2012

IKEA

Leah är i stort sätt frisk men hon måste ändå vara hemma från dagis idag också. Inte en dag till sitta här hemma med en unge som har så mycket kli i kroppen. Nej vi drar en sväng till Linköping och IKEA.

Hugo fick välja om han också ville följa med eller åka till dagis och han åkte hellre till dagis sa han. Så Pontus har varit och lämnat honom där.

Igårkväll var jag riktigt duktig. Först gick Poker och jag en promenad på 1½ timme och därefter så simmade jag i över en timme. Skönt. Eller det var väldigt tråkigt faktiskt. Emelie du måste följa med och simma nästa gång! Igår var det riktigt segt och ligga där och simma fram och tillbaka. En skulle kunna ha hörlurar i öronen när man simmar. Det skulle nog gå lättare då.


Sitter även och väntar på ett samtal från sjukhuset. Konstigt sist jag ringde dit behövde jag inte ens stå i telefonkö eller ens knappa in något. Nu var det väldigt omständigt och de skulle ringa upp mig kvart över tio! Herregud...

//Sofie


Inga kommentarer: