21 januari 2012

Gallerian Flanaden

Åhh vad jag saknar Oskarshamn nu! Se Jurholt stå där i gallerian, gallerian där vi alltid var och shoppade och fikade när vi bodde där, minnen och saknad dyker upp hos mig.

Lite tråkigt med vad som hänt politiskt också såklart. Men jag är ju ingen politikerblogg så jag lämnar det åt sidan till de som bättre kan skriva om det.

Jag ville bara meddela att jag saknar Oskarshamn. Bodde där ju nästan ett år om man även räknar med tiden då jag pendlade ner dit när Pontus bodde där innan jag tagit studenten och flyttade jag också...

Får åka dit och besöka fina Oskarshamn snart igen. Tänk om vi inte valt att flytta till Tranås när vi väntade Hugo. Tänk så annorlunda våra liv skulle sett ut.
I Gallerian Flanaden i Oskarshamn så har de minsann Domus. Det är  unikt!  Och en socialdemokratisk  partiledare som just avgått. Också rätt så unikt. 


//Sofie

Inga kommentarer: