14 januari 2012

Snart är Lördagkvällen här

Vad har vi gjort denna dagen? Vi har varit in the big town Boxholm. Vad har vi gjort där? Tja.. Varit och hälsat på mamma och pappa en sväng. Lämnade barnen där en stund så gick Pontus och jag på långpromenad ensamma utan barnen med:) Gick förbi hemma hos Robin och Lollo och passade på att säga hej.

Fick god mat hemma hos mamma och pappa när vi kom tillbaka från vår promenad, inte dåligt va?:) Jag var förbi hemma hos Ida också och kollade på ett skåp hon har till salu. Är verkligen sugen på att köpa det men måste bara komma på det ultimata stället att ha det på här hemma.

Se vad kvällen bjuder på. Förmodligen Lax för det är vad jag har tagit upp ur frysen. Hoho där var jag väl fyndig. Nepp bättre bloggning än såhär blir det inte nu.

En September dag 2005 fick jag och Hannah syn på Martin Stenmarck  när vi åkte pendeltåg. Apropå ingenting.  Eller att jag kanske ville fylla ut all text i detta inlägg med någon bild. Det var nog anledningen nu när jag tänker efter:) 
//Sofie 

Inga kommentarer: