15 januari 2012

Inte som jag tänkt det..

Den här dagen blev inte alls som planerat. Inget Linköping och ingen bil såld. Inte för att vi hade inplanerat att bilen skulle bli såld just idag men det ringde en kille som kom och kollade på den nästan direkt. Han ville dock gå ner förmycket i pris så nepp. Det blev ingen bilaffär. Hoppas någon annan vill ha vår fina pärla. Det är verkligen en pärla. Folk fattar inte vilket fynd det är:)

Hoppas även på att kunna få träffa Hannah och Lotta en annan dag. Var på tok för länge sen vi sågs allihopa!

Pontus och barnen har grejat lite och jag har grejat nere i skogarderoben i källaren. Jag har köpt två skohyllor jättebilligt på loppis och de blev perfekt där nere. Plockat undan och dammsugit golvet också. Så nu är det ordning på torpet:)  Det enda är att jag har tre påsar med skor som jag vill bli av med. Se hur det går.

Massa barnskor som inte längre passar.. Pontus påstår att för att dölja shoppingbehovet av skor till mig så köper jag barnskor istället. Tycker inte det stämmer. 
//Sofie





Inga kommentarer: