20 januari 2012

Mina Älskade Ungar

Fick höra mycket skoj idag när jag hämtade barnen på dagis.

När jag hämtade Leah så berömde alla fröknarna för hur duktig hon är på att prata! Det bubblar upp nya ord varje dag från hennes lilla mun. Hon pratar duktigt för sin ålder. Hon är ju inte 2 än på ett par månader. 21 månader är hon för att vara exakt. Min fin lilla tjeja<3

När vi gick bort och hämtade Hugo så hade han underhållit sina fröknar riktigt idag. Han och de andra barnen hade byggt upp ett hus av kuddar, stolar och bord. Sen så hade de lekt "Mamma,pappa,barn" tillsammans. Men de andra barnen hade inte riktigt uppskattat när Hugo tog lekten ett steg längre. Han ville nämligen göra det hela så verkligt som möjligt med att släcka lyset och ropa att nu var det strömavbrott! För det är det när man bor i hus hade han lagt till sen.

Och upprörd hade han blivit över att de andra barnen inte visste att man inte kunde kolla på TV och ha lampan tänd när det var strömavbrott haha jag höll på att dö av skratt. Söt han är:)

//Sofie

Inga kommentarer: