22 september 2016

En kopp kvällste

Något vi börjat med här hemma är att när barnen lagt sig och vi har gjort alla måsten för kvällen så kommer tekannan fram. Eller ja vi dricker varsin kopp te. Väldigt skönt sätt att avsluta kvällen på.

Ikväll lyxar jag till det med att käka Boxholms ost till. Havssalt och örter, så himla god! Köpte med mig några olika sorters när vi var på öppet hus på mejeriet. Världens godaste ost!

Förberett inför morgondagen då jag ska ge mig på att köra spinning vid 06 imorgon bitti. Tror jag ska kunna få ihop det tidsmässigt med när Pontus måste åka, när barnens skolskjuts kommer och när jag måste åka. Min frukosten har fått förberedas och kommer intas i bilen påväg till jobbet. Gäller och försöka vara effektiv. Var så himla längesen jag var och kunde köra ett spinningpass på morgonen vilket jag saknat. Får prova imorgon och se om det går smidigt så kanske jag kan göra det fler gånger sen.

Nu väntar teet på mig☺

//Sofie


Inga kommentarer: