15 september 2016

På jobbet och har lite rast

Sitter och slöar i soffan på jobbet och har det lite lugnt en stund. Varit ute hela dagen nästa och värmen tar verkligen på en! Gud så trött och seg i huvudet jag känner mig.

Satt och kikade på gymmet hemsida och fick se att det fanns lediga platser till spinningen ikväll. Är så sugen att åka och träna men vet inte om det bara är dumt med tanke på min förkylning. Det har blivit mycket bättre men helt borta är den inte så är rädd att det kanske blir värre igen om jag tar ut mig.

Har inte tränat på över 3 veckor nu! Vet inte när det hände sist. Det är dels ögats fel och sen även en veckas solsemesters fel. Plus nu då den här förkylningen.

Jaja nu ska ja slappa lite till innan jag måste ge mig ut till barngruppen igen. 

//Sofie


Inga kommentarer: