10 september 2016

Mini club

När vi låg vid poolen idag kom två stycken pirater och letade barn till en skattjakt och Hugo och Leah var inte sena med att hänga på. Jag fick också följa med och vara tolk. Första gången i mitt liv jag ångrar att Hannah och jag inte vara mer seriösa på spanska lektionerna vi hade ihop på gymnasiet. Hade underlättat då piraterna inte var så duktiga på engelska och alla andra barn var spanska förutom Hugo och Leah plus en till tjej som var från Sverige. 

Det bor till största delen bara spanjorer här på hotellet. Det är väldigt få svenskar så Leah och den andra svenska tjejen fann varandra direkt men tyvärr åker de hem redan imorgon.

I alla fall så ägnades nästan två timmar åt den där skattjakten i värmen. Jag var helt slut efteråt. Lunchen smakade extra bra☺

Snart så ska nästan hela gänget åka iväg på fotboll. Malaga möter Villarreal. Men vad är väl en la liga match jämfört med att få ha en dejtkväll med sina favorit tjejer? Leah, Minna, mamma och jag ska ha myskväll ihop. De andra får åka på fotbollen själv☺

Nu ska jag göra mig redo och hoppa in i duschen och fräscha till mig lite.

//Sofie


Inga kommentarer: