22 september 2016

Rastar

Sitter och har rast på jobbet så kikar in här en sväng.

Jobbar sent idag då jag har stängning vilket jag även har imorgon. Tre stängningar totalt den här veckan. Känns lite segt och alla på nya ställen så full rulle kan man minst sagt säga.

Ikväll är det inget planerat annars så ska bli skönt att bara få komma hem och umgås med familjen. Helgen känns efterlängtad just nu. Men vet ni? Jag som alltid tjatar om hur fort jag tycker tiden går kan för första gången på lääänge säga att den här veckan har gått i slowmotion. Jag har tror hela tiden att det är en dag längre fram än vad det är. Så skönt att känna så för en gång skulle och inte bara som att veckan rusar förbi.

Snart är rasten slut så ska passa på att gå på toa med innan jag ska ut i barngruppen igen. 1-3 åringar är det idag och imorgon är det 6 åringar och fritids som gäller. Varierande jobb har jag ju ändå☺

//Sofie


Inga kommentarer: