02 september 2016

Kexchoklad, en cider och doobidoo

Så skönt med fredagkväll! Så skönt att känna att det är så skönt att det är fredagkväll. Jag trivs väldigt bra med att jobba raka veckor och slippa jobba kvällar och varannan helg. Visst kan jag sakna att inte ha en ledig dag mitt i veckan men när jag sen tänker på att jag istället är ledig varenda helg och storhelg så känns det inte så jobbigt att inte vara ledig den där sketna tisdagen. Även om det med skulle vara skönt☺

Varit en rätt intensiv och lååång jobbdag men den slutade väldigt bra. Jag fick höra att personalen var så nöjda med mig att de i fortsättningen alltid ska be om att få ha mig som ersättare när nån ordinarie personal är borta. Det var en välbehövlig egoboost för självkänslan☺

Hugo har rymt iväg med farmor och farfar för ett dygn i Stockholm så vi andra i familjen har mys framför TV:n och Doobidoo. Jag hittade en kall cider längst in i kylen och en kexchoklad (som jag egentligen tror är nån av barnens men som de glömt bort) som jag lyxar till det med så här på fredagskvällen. 

//Sofie


Inga kommentarer: