12 september 2016

Pappa 60 år

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller världens bästa pappa 60 år!

Hela anledning till vår resa☺

Vi väckte honom med skönsång, ballonger och presenter imorse. Sen blev det frukost nere i matsalen på hotellet. Leah slog på med ordentlig födelsedagsfrukost bestående av både pannkakor, kakor och en munk.

Jag har åkt på förkylning och pappa har visst blivit smittad. Så födelsedagen har varit väldigt lugn. Jag, mamma, Frida, Erik och Leah drog en sväng till stranden medan de andra var kvar på hotellet och tog det lugnt. Jag och Leah åkte dock tillbaka igen efter lunchen då vi båda var rätt trötta.

Svalkade oss en gång i poolen innan vi gick upp och tog en powernap på 1 och 1 halv timme. Det behövde min kropp kände jag. Var förbi ett apotek här och köpte nässpray.  Jag som hatar nässpray men näsan är helt igentäppt så var bara tvungen att köpa det. Ordentliga grejer de har här i Spanien den gjorde nytta på en gång. 

Är bara lite orolig inför morgondagens flygresa hem. Flyga brukar vara en dålig kombo ihop med förkylning men men det tar vi då.

Nu ska vi göra oss redo för att fira fars gubben på stan. Kommer bli kalas☺

//Sofie


Inga kommentarer: