24 september 2021

15 år tillsammans

Torsdag igår och inte vilken torsdag som helst. Torsdagen den 23 september 2021 = 15 år tillsammans! Helt galet. Vi har typ varit tillsammans halva mitt liv. Jag har levt nästan halva mitt liv med världens bästa Pontus. Lyckost mig❤ Ja för att inte tala om vilken lycka för honom att få ha mig vid sin sida. 


Jag hade lite glömt bort vår årsdag bland morgonrutiner av träning, fixa frukost och duscha och fixa sig innan jobbet. 


När jag kom hem hade jag fått den här fina buketten blommor! Ja då kom även jag ihåg🙂


En sån himla fin höstbukett med blommor. Älskar såna här färgglada buketter. 

Pontus stannade sen hemma för att fixa middagen och jag drog iväg med barnen till deras olika träningar. Ebbe var såklart med för den dagliga promenaden. 

Om det började ösregna precis när jag lämnat av barnen och skulle börja gå vår promenad? Svar ja. 

Såg att Röda Korset hade öppet (och halva priset på allt i butiken!) så jag smet in där en stund i hopp om att vädret skulle vända till det bättre. Eller iallafall sluta regna. 


Och det slutade faktiskt att regna! Så jag började traska iväg med Ebbe, men vad händer då? Det börjar tokregna igen. Hade jag regnjacka på mig? Nej. Blev jag väldigt blött? Ja. 


Men när vi kom hem sen hade Pontus dukat fint och lagat god mat till oss så då kändes torsdagskvällen lite bättre igen. 


//Sofie 

Inga kommentarer: