01 september 2021

Sommar och kroppkakor

Ny vecka igen! Det är ju inte konstigt att man tycker helgerna går fort när veckorna rullar på fort de med. 


Måndagen innehöll jobb och träning och bjöd på helt fantastiskt väder! Hej sommaren! Du kom tillbaka igen. Så himla glad jag blev när det återigen blev varmt och solen började lysa igen. 


Det blev en promenad med Ebbe efter jobbet för att suga in sommaren allt vi kunde. Ja, eller iallafall jag. 


Håller tummarna allt jag kan för att vi kommer få en solig och fin höst när den väl kommer! 

,

Pontus och Hugo var på fotbollsträning på kvällen så jag och Leah fixade middagen själva och ingen dålig sådan, nämligen kroppkakor! Älskar kroppkakor, så himla gott. Köper färdiga, men någon gång ska jag testa på att göra egna. Det ska ju vara lite små krångligt men vore kul att iallafall ha provat att laga till egna nån gång. 


//Sofie 

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag har aldrig ätit kroppkakor. Om man ska köpa färdiga, vad köper man då? Har du nån bra kroppkakerekommendation i bakfickan? 😁