23 september 2021

Dagen mitt i veckan

Den bjöd på ett träningpass på gymmet och så lite jobb efter det. Sen då? Ja det blev lite åkande med barn hit och dit till olika träningar. Som en vanlig vardag med andra ord. 


Tog mig ut i skogen med Ebbe också. Det är terapi att gå där i skogen. Gäller och passa på snart är det kolsvart om eftermiddagarna med och då blir det inga skogspromenader för min del. Gå i skogen i mörker är inte min grej. Då blir det en lång väntan till våren när ljuset är tillbaka igen. 


Till middag gjorde jag en ny enkel maträtt jag såg på en blogg. Tonfisk, majs, persilja, creme frachie och lite andra kryddor som serverades med pasta och grönsaker. Så enkelt och även gott! Älskar mat som är enkel att laga. Och som innehåller vanliga hederliga ingredienser som man typ nästan alltid har hemma. 


//Sofie 


Inga kommentarer: