28 september 2021

Städat bort sommaren

 

Och hej gymmet! Som fick sig ett besök innan det var dags att dra till jobbet. 


Efter att jag avslutat mitt arbetspass så åkte jag hem och var trött. Är det att det bara blir mörkare och mörkare nu som gör en så trött? Eller iallafall mig trött. Hela förra veckan var jag helt genomtrött i både knopp och kropp. Trots mina 8 timmars nattsömn, d-vitamner och massa vatten. Jag behöver en solsemester! Gärna en som sträcker sig fram till april... 


Jag kom allt igång sen och tog tag i och plockade undan på altanen och verandan. Gjorde i ordning inför stundande vintern. Nu blir det inget mer sitta ute och ha det gött i solen inte. 


Men det tar sin lilla tid att plocka i ordning på allt. Hade hoppats haft tid till att plantera om lite blommor men det får jag ta en annan dag. 


//Sofie  

Inga kommentarer: