22 september 2021

En pyjamas outfit

Efter morgonens träningspass hoppade jag i min nya outfit, redo för jobb! 

Jag har börjat älska såna här set med matchande överdel och underdel. Jag struntade i att knäppa blusen och körde med ett svart linne under. Tyckte det blev bra med något litet som bröt av. En väldigt skön och snygg outfit. Tycker jag. Mina barn undrade varför jag skulle gå och jobba i pyjamas. De var inte lika imponerade men vem bryr sig. Bara man själv tycker om det man har på sig liksom.


Efter jobbet så åkte jag och hämtade barn för att sen åka med dem till frisören. 

Inte var dag jag är där två dagar på raken. Fast igår i frisörstolen idag fick jag sitta bredvid och vänta.  Barnen var i lika stort behov av klippning som jag var. Så nu är vi superfina i håret allihopa! 


Hem för lite sent mellis innan det sen skjutsades till olika träningar. Jag och Ebbe tog oss aldrig ut på någon promenad då det började vräka ner regn. Och så var jag helt genomtrött. Ingen bra kombination till att orka göra något vettigt. Men så är det ibland. Kanske var pyjamasoutfiten som gjorde mig trött? 


//Sofie 

Inga kommentarer: