25 januari 2022

Hej hej måndag!

 


Att börja måndagsmorgonen på den här är skönt. Efteråt alltså. Man har sina hatträningssaker och airbike är en av mina. 


Vaknade till liv rätt bra efter det passet. Jag var riktigt pigg och glad när jag åkte till jobbet sen. Tyvärr går det ju över efter ett tag. Tänk om den energin och känslan fått hålla i sig hela dagen! Det hade varit något. Fast och andra sidan det hade ju varit omänskligt. 


Hugo var hemma ännu en dag men han är ju inte direkt sjuk så han klarade sig bra själv. 


Hade en rätt lugn och skön måndageftermiddag/kväll. Behövde inte skjutsa iväg en endast unge till någon träning. Jag jublade lite inombords faktiskt. 


Jag och Leah monterade istället ihop en tvbänk och en klädställning hon köpt till sitt rum. De är sker lite uppdateringar i barnens rum nu. Leah vill även tapetsera/måla om i sitt rum men det får vi ta längre fram. 


Jag ställde mig även och tog hand om 6 korgar med ren tvätt. Härlig kvällsnöje. Sånt otacksamt jobb för så fort man lyckats få in allt i garderoberna så är det återigen fullt i tvättkorgarna. 



//Sofie 
 






Inga kommentarer: