23 januari 2022

Jobba hemifrån fredag

Jag hade ännu ondare i min arm när jag vaknade i fredags morse. Duschade men kunde liksom inte lufta armen överhuvudtaget så fick kämpa med att få in schampot i håret med bara höger armen. 


Jag jobbade hemifrån i fredags. Det var intensivt då det var mycket att göra. Hugo var nog piggare än vad jag var. Jag tog ytterligare ett snabbtest för att se då jag ju hade lite symtom men återigen var det negativt. Biverkningarna är ju inte alltid att leka med de heller har jag ju förstått. 


Efter att jag stämplat ut var jag så trött. Blev inte alls mycket mer gjort den fredagen. 


Pontus och Leah ställde sig och gjorde så god middag till oss! Risotto med skaldjur och till efterrätt friterad glass med jordgubbar. Så himla gott var det. 


Kollade På Spåret och hade en välbehövlig lugn fredagskväll. 


//Sofie 


Inga kommentarer: