19 september 2022

Fredagen

Underbart med fredag! Tycker den här veckan känts lång? Skönt med variation då jag annars tycker veckorna springer iväg. 


Efter morgonens träning så blev det jobb. 

Körde på lite höstigare outfit med stövlar. Självklart med bara ben till. Och favorit jackan med favorit väskan till. Iallafall har de varit det den här veckan. Som jag alltid säger: Färg livar upp! 

Och prickigt! Är väldigt svag för prickigt mönster på kläder. 


Efter jobbet bjöd Majken på fika i lekstugan. Det tackar man ju inte nej till. 


Dessa två ville mest av allt bara sitta här. I sina cykelstolar i hopp om att någon skulle få för sig och vilja cykla en sväng med dem. 


Efter lite häng med brudarna drog jag hem för att hinna skjutsa Hugo till hans träning. Leah och Pontus hade åkt ut till svärföräldrarna och Ebbe tog de med sig. Vad skulle jag göra nu då när jag inte ens hade hunden att gå med? Jo jag fick ta mig en promenad själv. Rätt skönt i det fina vädret även att det var lite tomt utan min trogna promenadkompis. 


Vi köpte sen med mat hem som vi åt till middag. Smidigt värre så här en fredagskväll. 


//Sofie 

Inga kommentarer: