28 september 2022

När snoret slutat rinna

Efter att ha snorat konstant i över en månad så är näsan nu tömd på snor? Nästan iallafall. Alltså den här senaste tiden har varit som förr nör det var som värst med mina bihålor. Jag har inte gått någonstans utan ett paket näsdukar. Precis som förr men nu helt plötsligt så är jag inte snorig längre och det är såååå skönt. 

Fy fan vilket skrivande om bihålor och snor det är i den här bloggen men så är det😅


Vad ska jag skriva om för något annat kul då? Morgonträningen på gymmet innan jobbet med tillhörande spegelspefie? Nej jag ska skona er från det. Iallafall i det här inlägget. 


Efter att jobbet avklarat så blev det en promenad med Ebbe när jag kom hem. Enligt väderprognosen skulle det vara mulet och grått men solen sken och lyste så fint på himlen. Då vill jag ut och njuta! Älskar när väderprognosen har fel åt det hållet. 


Sen blev det taxiverksamhet då det var barn som skulle skjutsas hit och dit till olika träningar. Och lite mathandling blev det också. Så ovanligt va?


//Sofie 

Inga kommentarer: