25 november 2022

En gammal selfie

Torsdag! Alltså veckorna går ju sååå fort, eller? Tror fler tycker det. 


Har kommit fram till att nu ska det sparas pengar. Nästa höst/vinter måste jag ha sol! En resa någonstans där det är sol och varmt. Allt är bättre än det här mörkret. Det är så ofantligt grått hela tiden just nu. Även att det är snö så är det liksom grått vädret? Det känns som det knappt blir dag. Nej fy fan jag behöver solen. Du fattas mig! 

Jag tränade och jag jobbade och sen förstår ni behövde jag inte åka och skjutsa ett endaste barn! Jag kunde vara hemma i lugn och ro utan att åka iväg någonstans. Underbart var det även att jag mest grejade med tvätten. 


Jag hade ingen bild från dagen så bjuder på en från 2016. Jag och mina kids❤️ Tänk att de varit så små! På den tiden ställde de upp på att ta en selfie med sin mor. Galet vad tiden går fort....



//Sofie 

Inga kommentarer: