25 november 2022

Ut och flyga å måla naglarna

Onsdagen bjöd på mindre sol men desto mer AB det gamla vanliga. 


Det tränades och det jobbades. Men efter jobbet så blev det en sväng till favorit trion! 


De stod i dörren och hoppade av glädje när jag kom. Inte så konstigt att de är mina favoriter då❤️

Fast de två minsta hängde jag bara med en kortis då de skulle till BVC. 


Jag hängde istället med storasyster under tiden som de var iväg med sina föräldrar på BVC. 


Majken är väldigt inne på att åka flygplan och resa så det lekte vi. Vi gjorde pass, gick genom säkerhetskontroll och flög flygplan. Så nu vet Majken hur det går till när vi ska ut å flyga nästa gång. 


Vi körde även lite pedikyr och manikyr. 

Ja det innebar att Majken låg som en diva i soffan medan jag fick måla hennes naglar. 


Sen fick jag skynda mig iväg för att hinna hämta Leah och gå promenad med Ebbe. 


Ja det var väl typ min onsdag det. 


//Sofie 

Inga kommentarer: