15 februari 2023

Alla ❤️

Vad var det för dag igår? Har man någon av alla socialamedier kanaler så kan det omöjligt ha undgått en. 


Men min dag började som vanligt med träning och jobb. När jag kom hem sen skjutsade jag Hugo som skulle med pendeln. 


Passade på att gå med Ebbe en sväng då han så gärna ville följa med i bilen. Så tänkte vi går en sväng inne i stan. 


Promenaden gick såsidär. Jag hade sån jäkla träningsvärk i benen igår! Alltså jag kunde knappt gå. Jag brukar inte få sån här himla träningsvärk. Får jag träningsvärk brukar det vara när jag byter träningsprogram eller nya övningar. 

Lägg där till skoskav (av gympadojjor jag haft i hundra år typ. Helt rimligt...) och inga vantar. 


Jag frös om händerna ja det gjorde jag. Plågade mig verkligen igenom promenaden. 


Hemma igen så blev jag uppvaktad med denna fina bukett blommor. 

Älskar blommor att ha framme i en vas. Hemmet och livet känns lite trevligare då. 


Pontus ställde sig och gjorde min favorit mat, oxrullader med potatismos och grönsaker. Sååå gott! 


Jag kände mig rätt hängig sen. Frös och hade noll energi. Kröp ner under filten i soffan och så kollade vi på en standup show med Greg Davis. Skrattade så jag fick ont i magen. Ja tills jag somnade där i soffan. För det gjorde jag verkligen. Somnade och sov som en stock. 


//Sofie 

Inga kommentarer: