17 februari 2023

Onsdagen den 15 februari 2023

Jag har så svårt att skriva 2023! Det brukar räcka med januari månad så har jag fått in det nya året men 2023 är svårt att få in alltså. Och i mitt jobb skriver jag datum och aktuellt år rätt ofta så det ställer allt till det ibland. 


Jag kände mig ju inte helt pigg i tisdagskväll så jag stod över träning på onsdagen. Men jag kände mig som vanligt igen när jag vaknade så det var skönt. Blir lite nojig då allt och alla är sjuka just nu och jag som alltid är den som blir sjuk. Snart slår det ju till ordentligt så jag får njuta så länge det bara är så här. 


Däremot fick vi hem en Leah från farmor och farfar som inte var pigg. Hon hade feber och var blek hela hon. Leah har inte haft feber sedan i somras då hon hade borrelian och då hade hon feber i flera veckor i sträck. Fick lite flashbak till det men nu är det p.g.a. förkylning och inte borrelia. Ändå skönt det även om det aldrig är kul när ens barn är sjuka. 


//Sofie 

Inga kommentarer: