24 februari 2023

Trasig nagel men ett rent hus

Efter att ha slutat jobbet så blev det både renbäddning av sängar, vikning av tvätt dammsugning och städning av badrummen. 


Tyvärr lyckades jag mitt i städningen att slå av en nagel. Det händer så otroligt sällan men fy så tråkigt det är när det väl händer... ont gör det och fult blir det. 

Hann även med en matshopping på Willys. Tänk så mycket jag hinner med när jag bara kan vara hemma och greja utan någon tid att passa. Riktigt lyxigt faktiskt. 

Pontus var iväg på utbildning med tennisen så jag och de två var själva hemma. Blev sushi till kvällsmat. Fick inte ihop matlagningstiden riktigt. Kände att jag hellre vill köra på och bli klar med allt det andra. Sen blev det soffhäng. Som vanligt ligget jag och fryser och har både tjocktröja, raggsockor och filt på mig. Orkade inte gå och tända i braskaminen så får väl skylla mig själv lite där. 


Men jag fryser för jämnan känns det som! Jag vill ha vår, sol och värme! Gärna igår. 


//Sofie 

Inga kommentarer: