21 februari 2023

Lunchhäng

Måndagen kom och måndagen gick? Jag tog mig upp och iväg till jobbet. Låter som på den gamla tiden. Genomtäppt och helt seg i huvudet av allt snor. Ja så här var det för jämnan förr så ska väl inte klaga nu. 

 
På lunchen träffade jag Majken som inte hade tid med mig då hon var väldigt upptagen med Bosse. 


De kollade in när Minna visade en dans hon lärt sig. 

Lägg till lite fisk och broccolimos så har ni en riktigt bra lunchrast. Det blir det tråkiga när jag byter jobb sen att jag inte kan lunchhänga här. Jag tycker det är så skönt att få komma ifrån jobbet en stund mitt på dan. Sitta i lunchrummet är inte detsamma alls. 


Tänkte gått med Ebbe medan Hugo tränad men nej det gick inte. Det blåste ut och jag fick ont i bihålorna bara av att gå från bilen till ytterdörren. Avskyvärt med blåst och kyla. Min sämsta väderkimbination.  Sol och vindstilla däremot, det är bra väder för både mig, mina bihålor och psyket. 



//Sofie 


Inga kommentarer: