08 mars 2015

En härlig söndag!

Den här söndagen har varit helt perfekt☺ Vädert har varit helt underbart fint. Bästa väderdagen hittills i år🌞

Morgonen började med mysfrukost framför vasaloppet med hela familjen❤

Sen kom en kompis till Hugo och de lekte så bra tillsammans. Jag har hunnit med att städa båda bilarna och även städat av altanen samt tagit fram utemöblerna. Vågade inte ta fram allt annat men möblerna fick dammas av och ställas på plats i alla fall. I sånt här underbart väder måste de ju bara få komma fram☺

Poker och jag passade på och tog oss en långpromenad i skogen. Så himla skönt! Hade kunnat fortsätta gå hela dagen då solen värmde så skönt.

På eftermiddagen tittade Krille, Emma och Ville förbi så det blev fullt ös när kusinerna satte igång å lekte☺

Leah och jag har även varit på dans. Leah älskar verkligen sin dans. Har ett stort leende hela tiden!

Nu ikväll hade jag tänkt dra ut på löprunda men min käre make hade visst dragit igång med att storstäda garaget så får hoppa över det då han inte är färdig än på långa vägar. Barnen ligger i sina sängar men sover inte än...eller Hugo gör nog det men hans syster ligger där uppe och sjunger hör jag.

Ska ladda inför kommande jobbvecka med "så ska det låta" som börjar snart. Peter Johansson och Bruno Mitsogiannis är med! Kan inte bli annat än toppen. Kommer ihåg sist de var med, det var nog det bästa programmet som sänts! Det ska va musikalartister😉

//Sofie

Inga kommentarer: