11 mars 2015

Morgon i Ljungsäter

Somnade tidigt igår så var pigg och glad när jag vaknade kl 6 i morse. Skönt det!

Så härligt att det är så ljust ute nu! Både på mornarna och kvällarna är det ljust tidigt/sent och det är helt underbart. Ljuset ger en så mycket energi!

Idag ska fröken Gustavsson bli klippt. Mitt burr sparar jag åt Jennie:-) Jennie har ju alltid klippt mig så får ju passa på de gånger vi ses.

Sen ska vi gå på presentjakt. Lionel fyller 1 år snart så vi ska gratta honom när vi är där på besök. Leah har bestämt vad vi ska köpa frågan är bara om vi kan hitta det här i vår lilla stad. Det återstår att se.

Jag jobbar kväll idag så ska passa på att få lite annat gjort här hemma på dan. Typ packa. Vi åker imorgon efter jobb/skola/dagis så då ska allt vara klart och bara kunna åka direkt.

Fick även en reservplats på ett pass ikväll, mix pass heter det. Aldrig varit på innan heller men det gick så sent att jag kunde vara med även att jag jobbar så blir spännande och se vad det är för något.

Körde ju body attack igår och det var superskoj! Svettigt värre och jag har träningsvärk i benen nu känner jag, som det ska vara med andra ord:-)

Nu ska jag på börja packningen lite så smått innan vi måste åka iväg till frissan. Hoppas alla får en bra onsdag!

//Sofie 

Inga kommentarer: