02 mars 2015

Första måndagen i mars

Mars månad är här! Nu jädrar våren kör vi! Du verkar verkligen ha kommit nu så låt bli att försvinna från oss:-)

Denna måndag har varit en ledig måndag efter helgens arbete. Så skönt! Efter Hugo lämnats i skolan och jag och Leah packat ihop oss så åkte vi hem till vårt lilla hus och vår kelsjuka katt.

Här hemma har det inte gått i så många knop. Trötta allihopa. Packade upp och körde igång ett par maskiner med tvätt men annars gjort så lite som möjligt. Den efterlängtade pappan kom hem på eftermiddagen och då var det bara hej och hejdå i dörren för jag skulle iväg på spinning.

Ett riktigt svettigt pass (hela håret var genomblött på mig i slutet) men så roligt! Imorgon kör vi S'habam igen, ska också bli skoj:-) Skönt att vara på benen igen. Den där förkylningen jag hade i helgen kom och försvann (tack och lov) lika fort. Nu får allt vad sjukdomar heter gärna hålla sig så långt borta de bara kan.

Nu ska jag slappa lite i soffan med min (väldigt trötta och slitna) man.

//Sofie 

Inga kommentarer: